צור קשר

יש לך שאלה? אנחנו זמינים בטלפון / במייל

03-946-7333

info@activy.co.il

ז'בוטינסקי 168, מגדלי שקל בני ברק

ימים א'-ה' בשעות 08:30-17:00

© כל הזכויות שמורות לאקטיבי בע”מ

קצת עלינו

חברת פרו-אקטיבי מ.ש. בע"מ מתמחה בפתרונות הקרנה, מולטימדיה וקולנוע בייתי למגזר העסקי והפרטי. לחברה למעלה מחמש עשרה שנות ניסיון בתחום פתרונות הקרנה והיא מחזיקה צוות מתקינים מקצועי המספק שירות אינטגרציה והתקנה וכן מענה לקריאות שירות באתרי הלקוחות בכל הארץ.

חברת פרו-אקטיבי מעניקה שירות למגוון רחב של לקוחות מוסדיים ופרטיים ובכלל זה חברת בזק, איגוד ערים - איגודן, חברת המתנס"ים, בתי ספר, עיריות, אוניברסיטאות ומכללות, חברות היי-טק ועוד מספר גדול של לקוחות פרטיים.

  • White YouTube Icon
  • White Facebook Icon
  • White LinkedIn Icon
  • White Google Places Icon
  • White Instagram Icon

תקנון האתר

לקוח יקר אנו מודים לך על כניסתך לאתר פרו-אקטיבי. חברת פרו-אקטיבי פועלת כמיטב יכולתה על מנת  לשרת  את לקוחותיה בצורה הטובה והמקצועית ביותר.

אתר זה משמש כמקור מידע וכחנות מקוונת ברשת האינטרנט, למכירת מגוון רחב של מוצרים.

  • גלישה או רכישה באתר מהווה את הסכמתך לקבלת התקנון, לכן אם אינך מסכים לתנאי מתנאיו הנך נדרש לא לעשות כל שימוש באתר.

  • אנו מאחלים לקהל לקיחותינו חווית קנייה נוחה, מהירה, קלה ומהנה ובמחירים אטרקטיביים.

  • חברת פרו-אקטיבי  שומרת לעצמה את הזכות לשנות את תנאי התקנות בכל עת.

 

אופן תנאי רכישת מוצרים באתר:

באתר מוצעים למכירה מאות פריטים, ליד כל פריט מוצגים נתונים ומפרט ולעיתים גם מחיר בשקלים כולל מע"מ. מוצר שאין לצידו מחיר, אפשר יהיה לקבל את מחירו בשיחת טלפון לחברה או בהצעת מחיר במייל. משתמש באתר יוכל להוסיף לסל הקניות כל פריט וזאת לאחר:

  • שבדק את מפרטו ואת מחירו ומצא אותם כהולמים את צרכיו.  המשתמש יוכל להוסיף את הפריטים לרשימת הקניות, לערוך את הפריטים שבחר, להסיר אותם או לשנות כמויות. בסיום ההזמנה יש צורך לגשת לקופה לצורך תשלום ואישור ההזמנה.

  • במקרים בהם לא מצוין מחיר הפריט, לא יהיה ניתן לרכוש את המוצר דרך האתר ויהיה צורך להתקשר לחברה כדי לקבל הצעת מחיר. הפניה חכולה להתבצע באמצעות מייל באתר או בטלפון המופיע באתר.

  • מיד לאחר ביצוע הזמנה דרך האתר תשלח למזמין הודעה לדוא"ל שההזמנה התקבלה בהצלחה.

  • השלמת תהליך העסקה מותנת בבדיקת החברה לזמינות במלאי ובאישור חברת האשראי לקבלת התשלום בתוך יום עסקים מרגע ביצוע ההזמנה.

  • את התשלום ניתן לבצע באמצעות ככרטיס אשראי, PayPal או חיוב טלפונית, החיוב יעשה רק לאחר סעיף השלמת העסקה.

  • במידה והמוצר אזל מהמלאי החברה תיצור קשר עם הלקוח באחד מדרכי ההתקשרות שמסר כדי לעדכן אותו ותאפשר ללקוח לבחור מוצר חלופי במידה וירצה בכך.

  • במקרה שהעסקה לא אושרה ע"י חברת האשראי יקבל הלקוח הודעה לאחד מאמצעי התקשרות שהשאיר בעת ביצוע ההזמנה ובכל מקרה חברת פרו-אקטיבי תוכל לראות עסקה זו כמבוטלת.

  • המחירים באתר כוללים מע"מ כחוק.

  • לפרטים נוספים ובירור נא לפנות לשירות לקוחות בטלפון 03-9467333.חברת פרו-אקטיבי שומרת לעצמה את הזכות לסרב למכור מוצר\או לספק שירותים לפלוני או לאלמוני בלי הודעה מוקדמת והסבר מדוע.

אספקת המוצרים:

  • אספקת המוצרים הנרכשים באתר  תעשה בעזרת משלוח ע"י חברת שליחיות , דואר רשום, דואר שליחים או באמצעות איסוף עצמי, אופן האספקה יבחר על ידי הלקוח מתוך הרשימה בעת ביצוע ההזמנה.

    • דואר שלחים- על 3 ימי עסקים

    • חברת שליחויות- עד 3 ימי עסקים

    • דואר רשום- רק למוצרים קטנים, עד חודש ימים

  • יודגש כי המשלוח יצא רק לאחר השלמת תהליך העסקה.

  • זמני האספקה מתייחסים לימי העבודה א-ה (לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג, חג).

  • פרו-אקטיבי אינה אחראית על עיכוב באספקה שנגרם ע"י חברת השליחויות \ דואר ישראל או כתוצאה מכוח עליון ומאירועים שאינם בשליטת פרו-אקטיבי.

  • תתכן תוספת תשלום עבור אזורים מיוחדים בארץ, התשלום יתבצע רק לאחר עדכון הלקוח.

מדיניות החזרת מוצרים:

  • ע"פ חוק להגנת הצרכן ניתן להחזיר כל מוצר כאשר הינו שלם ובאריזתו המקורית אשר לא נפתחה תוך 14 יום מקבלת המוצר.

  • דמי הביטול של 5% או 100 ש"ח הנמוך מבניהם, בתוספת דמי המשלוח.

  • התמורה תזוכה בכרטיס האשראי או תשלח המחאה , בקיזוז דמי משלוח ששולמו ע"י החברה ודמי ביטול העסקה.

  • ביטול העסקה יעשה ע"י משלוח פקס או דוא"ל בלבד.

  • באחריות הלקוח להחזיר את המוצרים למשרדנו ברחוב ז'בוטינסקי 168 בני ברק. כאשר הוצאות המשלוח למשרדינו חלות על הלקוח.

  • באם הלקוח קיבל מוצר פגום ומבקש להחזירו בטווח של עד 14 ימים יעמדו ללקוח האפשרויות הבאות:

    • החלפת המוצר במוצר חדש - זהה, ההחלפה תתבצע ע"ח החברה.

    • קבלת מוצר חליפי ובמחיר אחר התואם את המוצר החליפי

    • קבלת החזר מלא על המוצר. במקרה זה על הלקוח להחזיר את המוצר לאריזתו המקורית ולשלוח אותו לחברה ובמקרה זה החברה תישא בהוצאות המשלוח.

    • יודגש כי לא יהיה ניתן לקבל החזר על מוצר שלא הוחזר באריזתו המקורית.

    • כמוצר פגום מוגדר מוצר אשר נבדק על ידי צוות הטכני \ צוות התמיכה של החברה או היבואן ואלה אישרו את היותו פגום.

מקרים בהם רשאית החברה לבטל את העסקה:

  • טעות חריגה בפרסום המוצר באתר.

  • במקרה של שיבוש ימי עסקים ע"י כוח עליון.

  • במקרה שהמוצר אזל מהמלאי ואין בעבורו חלופה סבירה - תמסר הודעה למזמין.

  • במקרה שאין אישור מחברת האשראי.

אחריות על מוצרים:

  • לאחר 14 ימים מקבלת המוצר, האחריות על מוצרים משתנה ממוצר למוצר. האחריות בפועל תהה לפי המופיע בפירוט כל מוצר ובהתאם לאחריות היבואן וע"פ הרשום בחשבונית/קבלה שתימסר ללקוח.

הצהרת פרטיות:

  • על מנת להשלים את הקנייה על הלקוח למסור את פרטיו האישיים, שם, שם חברה, מס תעודת זהות או ח.פ כתובתו, כתובת הדוא"ל ומספר כרטיס האשראי שברשותו, מובהר כי כל הפרטים הנמסרים מועברים אלינו כשהם מוצפנים.

  • אנו זקוקים לפרטים אלו על מנת להשלים את הליך הקנייה ולצורך משלוח הפריטים וחיוב כרטיס האשראי.  

  • חברת פרו-אקטיבי מתחייבת שלא להעביר שום פרט לצד שלישי, להוציא חברת האשראי. ולעשות שימוש במידע אך ורק לצורך מימוש העסקה מול הלקוח.

  • האם הלקוח יאשר זאת מראש, יתכן שהחברה תפיץ מידע או דיוור על מבצעים חדשים אשר עשויים לעניין את הלקוח.

תודה שבחרתם באתר פרו-אקטיבי אנו מאחלים לכם חווית קנייה נוחה ומהנה.

לכל בירור או שאלה ניתן להתקשר למוקד שירות הלקוחות שיעמוד לרשותכם בימים א-ה משעות 8:30-17:00 או במייל.